infinity

Godmogon. Sov 15 timmar inatt, jag förstår inte hur man kan göra de. 19-10, där satt den Rebecca! Stanna hemma ifrån skolan idag eftersom jag inte mår något vidare, vet inte riktigt vad de beror på. Är jätte seg hela dagarna osv. Nu ska jag ta tummen ur röven och börja plugga till mitt samhällsprov som jag har på fredag. Jag tycker det är så sjukt tråkigt att bara läsa ur en text så har gjort en överenskommelse med mig själv, för varje sida jag kan utan till ska jag få se på ett pretty litte liars/secret circel/revenge avsnitt. Jag ska vara klar tills mamma kommer hem dock, så jag får nog sluta skriva här och sätta igång nu! Hej på er!
Emma, Emelie, Sara, jag, Cornelia & Ingrid.
Alla mina fina tjajor från avslutningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0